Kérdésed van? Segítünk!
A kiszállítás előre meghatározott napokon történik.
Minden rendelés után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, a szállítást megelőző napon pedig e-mailben jelezzük, melyik 2 órás idősávban érkezik a futár.
A kiszállítás napján kollégánk 10 perccel érkezés előtt felhív. Ha van olyan idősáv, amikor nem értek rá, a rendelés leadásakor, a megjegyzésben jelezzétek — igyekszünk ehhez igazodni, de ezt nem mindig tudjuk garantálni. Aznap érkező módosításokat általában már nem tudjuk megoldani.
A csomagot az első nyitható ajtóig visszük, ott tudjátok átvenni a gondosan becsomagolt, friss afrikai harcsa termékeket.
Azért, hogy a kifogástalan minőséget garantálni tudjuk, az afrikai harcsáinkat mindig a szállítást megelőző napon vágjuk, így a csomagok egyenesen a termelőtől jutnak el hozzátok.
Mindemellett gondosan ügyelünk azok megfelelő csomagolására és szállítására is.
Hűtőautóinkban a csomagjaitok végig kontrollált hőmérsékleten utaznak, így a hűtési lánc megszakítása nélkül, frissen és biztonságosan érkeznek meg hozzátok.
A rendelésed árát a sofőrnél tudod kifizetni a kézbesítéskor. Bankkártyával vagy készpénzzel is tudsz fizetni, azonban ha a későbbit választod, kérünk, hogy pontosan készítsd ki a végösszeget. Ezt előre is köszönjük.
A szállítás 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, ez alatt pedig 590 Ft. A minimum kosárérték 5489 Ft.
A csomagok tartalma fix és az nem módosítható.
Amennyiben egyéb információra lenne szükséged, akkor az alábbi elérhetőségek egyikén kereshetsz minket:
+36 70 63 63 635 telefonszámon (9:00-15:00) hétfőtől-péntekig vagy írj nekünk a mindenhol hal facebookon oldalán.
Kérdésed van? Segítünk!
A kiszállítás előre meghatározott napokon történik.
Minden rendelés után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, a szállítást megelőző napon pedig e-mailben jelezzük, melyik 2 órás idősávban érkezik a futár.
A kiszállítás napján kollégánk 10 perccel érkezés előtt felhív. Ha van olyan idősáv, amikor nem értek rá, a rendelés leadásakor, a megjegyzésben jelezzétek — igyekszünk ehhez igazodni, de ezt nem mindig tudjuk garantálni. Aznap érkező módosításokat általában már nem tudjuk megoldani.
A csomagot az első nyitható ajtóig visszük, ott tudjátok átvenni a gondosan becsomagolt, friss afrikai harcsa termékeket.
Azért, hogy a kifogástalan minőséget garantálni tudjuk, az afrikai harcsáinkat mindig a szállítást megelőző napon vágjuk, így a csomagok egyenesen a termelőtől jutnak el hozzátok.
Mindemellett gondosan ügyelünk azok megfelelő csomagolására és szállítására is.
Hűtőautóinkban a csomagjaitok végig kontrollált hőmérsékleten utaznak, így a hűtési lánc megszakítása nélkül, frissen és biztonságosan érkeznek meg hozzátok.
A rendelésed árát a sofőrnél tudod kifizetni a kézbesítéskor. Bankkártyával vagy készpénzzel is tudsz fizetni, azonban ha a későbbit választod, kérünk, hogy pontosan készítsd ki a végösszeget. Ezt előre is köszönjük.
A szállítás 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, ez alatt pedig 590 Ft. A minimum kosárérték 5489 Ft.
A csomagok tartalma fix és az nem módosítható.
Amennyiben egyéb információra lenne szükséged, akkor az alábbi elérhetőségek egyikén kereshetsz minket:
+36 70 63 63 635 telefonszámon (9:00-15:00) hétfőtől-péntekig vagy írj nekünk a mindenhol hal facebookon oldalán.